czwartek, 30 listopada 2017

November 2017 summary // Podsumowanie listopada 2017

I can't say that November was a good month for the hobby, I had much less free time than usually and didn't manage to finish much new stuff. Instead I bought a lot of minis that are currently waiting for their turn to be painted. Most of them for Warmaster and Warhammer (I jus fell in love with the Old World again, even bought a WFB 6th edition and WFRP 2nd edition rulebook) but after one game of Hobbit and a Saruman commision also Isengard for Lord of the Rings. Now I need to find time to paint all of this... Now as always let's see what I've published this month:

Nie mogę powiedzieć żeby listopad był dobrym miesiącem dla hobby, miałem duże mniej czasu wolnego niż zazwyczaj i nie udało mi się skończyć wielu nowych rzeczy. Nakupowałem za to sporo nowych figurek do Warmastera i Warhammera (znowu zapałałem miłością do Starego Świata, nawet kupiłem rulebooka do 6ed WFB i 2ed WFRP), a po jednej grze w Hobbita i zleceniu na malowanie Sarumana także Isengard do Lotra. Teraz muszę tylko znaleźć czas by to wszystko pomalować.. A teraz jak zwykle przyjrzyjmy się temu co opublikowałem w tym miesiącu:



Sadly it seems December won't be much better, but don't worry I have a lot of minis that still wait to be photographed and published so the blog won't die. From good news on 9th december me and a couple of friends will be playing a big game of  D-Day landings on my new coastline gaming mat and I just can't wait. Besides that I'll post pictures of my last minis for Test of Honour and then of the whole Warband (and maybe some more Spectre Operations and SAGA). December is also a month of summaries, and these keep me motivated, so expext a long sumnmmary of the whole year.

Niestety nie zapowiada się żeby czasowo Grudzień był lepszy, ale nie martwcie się, mam jeszcze dużo figurek, które czekają na zdjęcia i publikację, więc blog nie umrze. Z dobrych wieści 9 grudnia gram z kilkoma kumplami dużą grę D-Day na mojej macie wybrzeża i po prostu nie mogę się już doczekać. Oprócz tego wrzucę na pewno na bloga ostatnie skończone figurki do Test of Honour, a potem zdjęcie całej bandy (i pewnie jeszcze więcej Spectre Operations i Sagi). Grudzień to też czas podsumowań, a że takie podsumowania bardzo mnie napędzają, napisze na pewno podsumowanie całego roku.

6 komentarzy:

  1. Miłość do Starego Świata zawsze na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żeby mi kiedyś przeszło, ciągle co jakiś czas gram w WFS, ale ostatnio coś mnie ciągnie bardziej niż zwykle ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe i różnorodne projekty na blogu - to lubię! :) Dzięki za wpisy i czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze na bogata. Bardzo lubię tu zaglądać mimo, że nie wszystko znajduje się w mojej orbicie zainteresowań. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wbrew temu, co piszesz, na podstawie tego, co opublikowałeś stwierdzam, że listopad to był na "kostce" całkiem udany miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Sagi i testy honoru :) Ale wszystko inne też cudne :)

    OdpowiedzUsuń